عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 1 اسفند 1393
بازدید : 7298
نویسنده : احمدمولا

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

 گفت تا ابد تنهایت نمیگذارم
ابدش چه زود عفو خورد . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

نمیدانم به مسافر دل بستم
یا
مسافر شد آنکه به او دل بستم . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

انسان ها عموما دو دسته اند :
تـــو و بقیــــه  . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

میترسم اگر یک شب هم راضی شدی به خوابم بیایی
من به یادت بیدار نشسته باشم . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

هـر روز صفحه ی نیازمندیها را زیر و رو میکنــم
میدانم بالاخره
یک روز
به من لعنتی نیاز پیدا میکنی . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻭﺳﻌﺖ ﺣﺴﺮﺕ ﺩﯾﺪﻧﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺑﺎ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺩﯾﺪﻧﺖ ، ﻧﺪﯾﺪﻧﺖ ﺭﺍﺗﺤﻤﻞ ﻣﯿﮑﻨﻢ . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

یک جام با تو خوردن ، یک عمر می پرستی
یک روز با تو بودن ، یک روزگار مستی . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

هر کسی برای خودش خیابانی دارد، کوچه ای، کافی شاپی و شاید عطری
که بعد از سال ها خاطراتش گلویش را چنگ می زند . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

دلم در حلقه غم ها نشسته
زبانم بسته سازم شکسته
وجودم پر از شعر عاشقانست
تو را خواهم این حرفا بهانست !

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

چرا می گویند “ها” نشانه جمع است ؟!
اما وقتی با “تن” جمع ببندی
“تنها”خودت می مانی و خودت!

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

هیچوقت
آﺭﺯﻭﯼ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﻧﮑﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ
ﺑﯽ ﺧﻮﺩﺕ !

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

دلی به وسعت دریای کدر نمی خواهم،
برای من دلی به شفافیت یک لیوان اب ،کافیست . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

حرام باد دوست داشتن کسی که عاشقی سرگرمی اوست . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

چشمان مرا به چشمهایش گره زد
بر زندگیم رنگ غم و خاطره زد
او رفت ولی نه طبق قانون وداع
یکبار فقط به شیشه ی پنجره زد . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

چرا ؟
اگه یه نفر بهمون خیانت کنه، ازش متنفر میشیم
اما. . .
اگه یه نفر به خاطر ما به یه نفر دیگه خیانت کنه ، عاشقش میشیم . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

این فاصله ها که بین ما بسیارند از بودن ما کنار هم بیزارند
یک روز برای دیدنت میایم اما اگر این فاصله ها بگذارند . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

همین که تو میدانــی
” دوستت دارم “
کافیست …
بگذار خفه کند خودش را
دنیا …

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

آن اول ها به شوق و شورم انداخت
کم کم کم کم گور به گورم انداخت
سیگار نمیکشم که چون سیگاری
تا نصفه مرا کشید و دورم انداخت . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

بوی غربت می دهم اما غریبه نیستم
گر چه می دانم که عمری در غریبی زیستم
مثل رودی بستر این خاک را طی کرده ام
 تا بفهمم عاقبت در جستجوی چیستم . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

تو ای زیبا ترین نیلوفر من ، بخوان غم را تو از چشمان خیسم
بدان این روی زرد از دوری توست ، که سر بیرون زد از خاکستر من . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

بعضی جمله ها هستن به مرور تبدیل به دروغ می‌شن
مثله » پنیر تازه رسید» رو شیشه‌ی بقالی
یا مثله «دوست دارم»

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

اگه یه زن
تو رو اونقدر دوس داشته باشه که
از آرزوهاش بخاطرت بگذره،
از خدا یه عمر تازه بخواه!
یه عمر واسه خوشبخت کردنش خیلی کمه!

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

غیرت یعنی نزاری از دیگران آزاری به طرفت برسه
نه اینکه اونو آزار بدی به خاطر دیگران
وقتى به یکى زیادى تو زندگیت اهمیت بدى
اهمیتتو تو زندگیش ازدست میدى
به همین راحتى

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

منو درگیر خودت کن تا جهانم زیر و رو شه
تا سـکوت هر شب من با هجومت رو به رو شه
بی هوا بدون مقصد سمت طوفان تو میرم
منو درگیر خودت کن تا که آرامش بگیرم

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

خیلــــی وقــــتا بهــم میگن :

چرا میخنــــدی بگو ما هــــم بخنـــدیم . . .

اما هرگــــز نگفتــن ،

چرا غصــــه میخوری بگـــو ماهــم بخــوریم . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

عشق یعنی حسرت پنهان دل
زندگی در گوشه ویران دل
عشق یعنی سایه در یک خیال
آرزوی سرکش و گاهی محال

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

سر خاک من . . .

اونی که بیشتر اذیتم کرد بیشتر گریه میکنه . . .

اونی که نخواست منو ببینه بالاخره میاد دیدن جسدم . . .

اونی که حتی نیومد تولدم زیر تابوتمو گرفته . . .

اونی که سلام نمیکرد میاد برا خدافظی . . .

عجب روزیی اون روز . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

طناب دار جلو چشام
یه چهار پایه چوبی کهنه میرقصه زیر پاهام
رفیقام قاطی دشمنام،
نمیشه تشخیص دادشون از هم
مثل ضربه هایی که زده بودم
نا منظم و پشت سر هم
میاد جلو یه نفر با یه پارچه رو سر
یه ادم ترسو که داره فکرای زیادی توی سر
نگاهش قفل تو چشام
خالی میشه زیر پاهام
یکم سر و صدا
تــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــام

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

دلم گرفته ای دوست . . . هوای گریه دارم . . .

می خوام برم از اینجا . . . بال و پری ندارم !!!

می خوام برم دل بکنم . . . از این دیار پر ز درد !!!

می خوام برم سفر کنم . . . از این همه غصه و رنج

چشمای خشک من دیگه . . . طاقت گریه نداره . . .

حسرت یه قطره اشک . . . توی دلم جا میزاره !!!

دلم گرفته و باز . . . میون این همه راز

می خوام که داشته باشم . . . یه هم سفر یه همراه !!!

چیکار کنم که تنهام . . . سکوت من یه دنیاست

دریایی از اشکم و . . . ناله هامم بی صداست !!!

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

چه سخت میگذرد این روزها . . .

این روزها که قرار است از تو که همه رویا و عشقم بودی . . .

توی خیالم یه ادم معمولی بسازم . . .

چه قدر سخته که از این به بعد وقتی اسمت میاد . . .

باید خودم رو به بی تفاوتی بزنم . . . تا همه فکر کنن فراموشت کردم . . . !!!

ولی فقط خدا می دونه هنوزم با شنیدن اسمت دلم میلرزه . . .

مگه میشه به این راحتی چند سال زندگی و کلی خاطره که داشتیم و نداشتیم رو فراموش کنم

خدایا چی میشد ارزو های هیچ کسی تبدیل به ای کاش ها تو زندگیش نمیشد ؟!

بعد تو قراره سهمم از زندگی هزار و یک ای کاش بشه . . . !!!

ولی اگه قیمت شادی تو حسرت قلب منه . . .

با اشتیاق هر چه تمام اشک می ریزم با دیدن خوش بودنت با دیگری !!!

فقط قول بده همیشه بخندی و شاد باشی . . .

دیدن غمت داغون تر میکنه این دل تنهام رو . . . !!! باور کن . . . !!!

خدا جونم به حرمت این قلب تنهام . . . مواظب عشقم باشیا . . . فقط به خودت میسپارمش!!!

مراقب قلب مهربونش باش که یه وقت نشکنه !!!


ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

دلم بشكنه حرفی نیست . . . حقیقت رو ازت میخوام

بهم راحت بگو میری . . . حالا كه سرده رویاهام

نمیدونم كجا بود كه دلت رو . . . دادی دست اون

خودت خورشید شدی بی من . . . منم دلتنگی بارون

یه بار فكر منم كن كه . . . دلم داغونه داغونه

تو میری عاقبت با اون كه . . . دستام خالی می مونه

دلم بشكنه حرفی نیست . . . فقط كاش لایقت باشه

میرم از قلب تو بیرون كه . . . عشقش تو دلت جاشه

دلم بشكنه حرفی نیست . . . اگه تو یار و همراه شی

ولی میشد بمونی و . . . كمی هم عاشقم باشی

همه فكرش شده چشمات . . . گاهی دستاتو میگیره

یه وقت تنهاش نزاری كه . . . مثل من میشه میمیره

دلم بشكنه حرفی نیست . . . فقط كاش لایقت باشه

میرم از قلب تو بیرون كه . . . عشقش تو دلت جاشه . . . !!!

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

گاهی سخت می شود . . .
دوستش داری و نمی داند
دوستش داری و نمی خواهد
دوستش داری و نمی آید
دوستش داری و سهم تو از بودنش . . .
فقط تصویری است رویایی در سرزمین خیـالت
دوستش داری و سهم تو . . .
از این همه ، تنهایی است . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

چه رازی در این جمله است

دوســـــــــــــــــــــــــــــتت دارم؟؟؟

که هرکه می گوید عاشق تر میشود

و هرکه می شنود بی تفاوت تر

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

میان آن همه الف و ب و مشق دبستان . . .

آنچه در زندگی واقعیت داشت ، خط فاصله بود . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

درد مرا شمعی میفهمد که . . .

برای دیدن یک چیز دیگر آتشش میزنند . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

همیشه برایم سوال است . . .

اگر قرار بود روزی او را نبینم ،

چرا؟ . . .

خدا خواست که دوستش داشته باشم؟ . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

چشم گذاشتم و تو رفتی

اما . . .

تا همیشه شمردن شرط بازی نبود . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

ای کاش یا بودی . . .

یا اصلا از اول نبودی!!!

این که هستی و کنارم نیستی

دیوانه ام میکنه . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

چه تقدیر بدیست . . .

من اینجا بی تو میسازم و تو آنجا با او میسازی . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

بعضی "آه" ها را . . .

هر چقدر هم که از ته دل بکشی . . .

باز هم سینه ات خالی نمیشود . . .

امشب سینه ی من پر است از آن "آه" ها . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

دیگه تو رو ندارم تو رو از من گرفتن

گفتن فراموشت کنم منو دست کم گرفتن

گفتن که عشق تو کجا لایق عشق اون میشه؟

گفتن برو که عشق اون قسمت دیگرون میشه . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

کوچیک و بزرگ نداره . . .

قوی و ضعیف نمیشناسه . . .

وقتی غم بیاد سراغت پژمرده میشی . . .

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

میدانی اگر هنوز هم تو را آرزو میکنم ،

برای بی آرزو بودن من نیست . . .

شاید زیباتر از تو آرزویی سراغ ندارم

ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·




:: موضوعات مرتبط: عاشقانه ها , اس ام اس , ,
:: برچسب‌ها: میبد , میبدچت , چت روم , چتروم , میبدچت , میبد چت , میبوک , چت , میبد, محمد رضا گلزار , بازیگران , عکس , تصاویر , جدیدترین تصاویر , hplnl, gh , احمدمولا , احمدمولی , uar , lshmg [ksd , عشق , مسافر , ایرانسل , همراه اول مسائل جنسی , زن ومرداحمدالمولی , عکس , داف , س , , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








عضویت شما در انجمن باعث خوشحالی ماست

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تصاویر تحریک کننده و آدرس mootala.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دریافت كد لوگو